تجربه‌ای خاطره‌انگیز در فضایی لوکس و آرامش‌بخش

info@qasralziafathotel.ir

+051 48-884

تالار و سالن‌های جلسات

هتل قصرالضیافه قدس رکسان

تالار ضیافت فیروزه

تالاری باشـكوه و چنـد منظـوره در طبقـه اول با ظرفيت 200 تا 300 نفر با منوهای پذیرایی متنوع، صوت و تصوير متمركز، تهويه مطبوع و تعدد پاركينگ‌های اختصاصی که فضایی مناسب را برای برگزاری همايش‌ها و سمینارهای تخصصی و كاری و همچنین ضيافت‌های رسمی و خانوادگی در مجاورت بارگاه ملکوتی رضوی فراهم آورده است.

سالن‌های جلسات زمرد و یاقوت

2 سالن اختصاصی 10 و 14 نفره با قابلیت افزایش تعداد نفرات بـه صـورت محـدود در طبقـه اول بـا امـکان ارائـه پذیرایی میـان وعــده در حیــن جلسات و دسترسی آسان به مجموعه‌های غذایی برای سرو وعده‌های کاری همچون صبحانه، ناهــار و شــام آمـاده ارائـه خدمت بـه مهمانان و زوار حضـرت رضـا (ع) اسـت.

در هتل بین‌المللی قصر الضیافه قدس رکسان، برگزاری مراسم، همایش، سمینارهای تخصصی، قرارهای کاری و جلسات به شیوه‌ای فراتر از حد تصور انجام می‌شوند. نوع ارائه خدمات و امکانات در سالن‌های اجتماعات و جلسات این هتل کاملا مدرن و منحصربه‌فرد هستند که به شایستگی می‌توان یکی از بهترین خاطرات را برای مهمانان عزیز خلق کرد. پرداختن به جزئیات و حفظ کیفیت در تراز جهانی از جمله نکات تمایز بخش هتل مشهد نسبت به سایر هتل‌های 5 ستاره است.

سالن‌های اجتماعات و جلسات این هتل، هر یک دارای امتیازها و خصیصه‌های خاص خود هستند که تا 300 نفر گنجایش دارند. امکانات و تجهیزات صوتی و تصویری کاربردی و به‌روز، پارکینگ اختصاصی و … محفلی بی‌نظیر را برای مهمانان ایجاد کرده است. سالن‌هایی همچون تالار ضیافت فیروزه، زمرد و یاقوت تجربه‌ای بی‌بدیل را برایتان به ارمغان خواهند آورد. شما می‌توانید با توجه به ویژگی‌های هر یک، سالن مورد نظر خود را رزرو کنید.

رزرو امکانات و خدمات رفاهی

در هتل بین‌المللی قصر الضیافه قدس رکسان، برگزاری مراسم، همایش، سمینارهای تخصصی، قرارهای کاری و جلسات به شیوه‌ای فراتر از حد تصور انجام می‌شوند.

سبد خرید فروشگاه