رزرو هتل قصرالضیافه مشهد | نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا

رزرو هتل قصرالضیافه مشهد | نزدیک ترین هتل به حرم امام رضا

رزرو هتل قصرالضیافه مشهد، به‌آسانی چند کلیک است. این هتل نزدیک‌ترین هتل به حرم مطهر امام هشتم (ع)، در مشهد به شمار می‌رود. هتل 5 ستاره قصرالضیافه در 11 طبقه و 225 اتاق در سه دسته‌ی اتاق استاندارد، سوئیت و ویژه توان‌یابان آماده ارائه خدمات اقامتی امروزی و مدرن به زوار آن حضرت است.

سوالات متداول

نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا (ع) کدام است؟

نزدیک‌ترین هتل به حرم مطهر امام هشتم شیعیان، هتل 5 ستاره قصرالضیافه است.

هتل بین‌المللی 5 ستاره قصرالضیافه مشهد دارای چه خدمات و امکاناتی است؟

خدمات و امکانات هتل قصرالضیافه مشهد عبارت‌اند از انواع اتاق و سوئیت، اتاق ویژه توان‌یابان، رستوران‌های متنوع ایرانی و بین‌المللی با انواع طعم‌ها و مزه‌ها، بوفه‌های بی‌نظیر، کافی‌شاپ‌های جذاب همراه با محیط روباز و چشم‌انداز ‌بی‌نظیر حرم مطهر امام رضا (ع)، باشگاه مجزا، اتاق بازی کودکان، خدمات اسپا همراه با انواع ماساژ، سونا، جکوزی، انواع حمام ایرانی، ترکی و مغربی، سالن یوگا، برخورداری از پکیج خدمات درمانی، VIP لانژ، سالن همایش و ضیافت با ظرفیت 300 نفر، سالن‌های کنفرانس و جلسات با خدمات و تجهیزات ویژه و…

چگونه می‌توان در سریع‌ترین زمان در هتل قصرالضیافه مشهد اتاق رزرو کرد؟

مهمانان ایرانی می‌توانند از طریق تماس با واحد رزرواسیون به شماره 48884 051 و پس از اطمینان از وجود اتاق در تاریخ‌های مدنظر، رزرو خود را کامل نمایند. مهمانان خارجی با ارسال پیام در واتس‌آپ به شماره 0912 308 915 98+ پس از کسب اطلاعات لازم، قادر به رزرو اتاق خواهند بود.

قیمت رزرو اتاق در هتل قصرالضیافه چقدر است؟

برای اطلاع از قیمت رزرو هر یک از اتاق‌های هتل قصرالضیافه می‌توانید با بخش رزرواسیون هتل به شماره 48884 051 تماس حاصل فرمایید. به دلیل تنوع اتاق‌ها از اکونومی گرفته تا مدرن؛ مهمانان می‌توانند اتاق دل‌خواه خود را انتخاب کنند.

با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد از چه مزایایی برخوردار خواهید شد

هتل بین‌المللی 5 ستاره قصرالضیافه قدس رکسان، نزدیک‌ترین هتل به حرم امام رضا (ع) است. یکی از مزایای فوق‌العاده ویژه‌ هتل علاوه بر نزدیکی، چشم‌انداز عرفانی هر یک از اتاق‌های هتل است. با اقامت و رزرو هتل قصرالضیافه، نمایی تمام‌نما و چشم‌نواز از حرم مطهر خواهید داشت.

قیمت رزرو هتل قصرالضیافه مشهد

هتل قصرالضیافه مشهد در 11 طبقه ساخته شده و دارای 225 اتاق است. از اتاق‌های مدرن و امروزی گرفته تا اتاق‌های استاندارد و اکونومی. اتاق‌های هتل قصرالضیافه به سه دسته‌ی اتاق‌های استاندارد، اتاق ویژه توان‌یابان و سوئیت تقسیم می‌شوند. در این هتل 5 ستاره، تمامی امکانات و خدمات اقامتی و رفاهی برای تجربه‌ای بی‌نظیر از سفر به مشهد، زیر یک سقف جمع‌آوری شده است.

خدمات هتل قصرالضیافه قدس رکسان که می‌توانید به‌راحتی و فقط با رزرو اتاق هتل 5 ستاره مشهد دریافت کنید:

  • رستوران‌های متنوع ایرانی و بین‌المللی با انواع طعم‌ها و مزه‌ها
  • بوفه‌های بی‌نظیر
  • کافی‌شاپ‌های جذاب همراه با محیط روباز و چشم‌اندازی ‌بی‌نظیر از حرم مطهر امام رضا (ع)
  • باشگاه مجزا ویژه بانوان و آقایان همراه با مربی خصوصی
  • اتاق بازی کودکان
  • خدمات اسپا همراه با انواع ماساژ
  • سونا، جکوزی
  • انواع حمام ایرانی، ترکی و مغربی
  • سالن یوگا
  • ارائه پکیج خدمات درمانی
  • VIP لانژ
  • سالن همایش و ضیافت با ظرفیت 300 نفر
  • سالن‌های کنفرانس و جلسات با خدمات و تجهیزات ویژه
  • و…
با رزرو هتل قصرالضیافه مشهد از چه مزایایی برخوردار خواهید شد

چگونگی رزرو اتاق در هتل قصرالضیافه مشهد

مهمانان و زوار گرامی برای رزرو هتل 5 ستاره مشهد، در حال حاضر می‌توانند به صورت تلفنی و حضوری اقدام نمایند. مهمانان ایرانی می‌توانند از طریق تماس با واحد رزرواسیون پس از اطمینان از وجود اتاق در تاریخ‌های مدنظر، رزرو خود را انجام دهند. لازم به ذکر است، رزرو قطعی منوط به تسویه است.

مهمانان خارجی می‌توانند با ارسال پیام در واتس‌اَپ به شماره 0912 308 915 98+ پس از کسب اطلاعات لازم، اقدام به رزرو نمایند.

به‌زودی سامانه رزرو آنلاین هتل قصرالضیافه در همین بستر آماده ارائه خدمات رزرواسیون خواهد شد.

رستوران‌های متنوع ایرانی و بین‌المللی با انواع طعم‌ها و مزه‌ها در هتل قصرالضیافه مشهد

قیمت رزرو هتل قصرالضیافه مشهد

برای اطلاع از قیمت رزرو هر یک از اتاق‌های هتل قصرالضیافه مشهد می‌توانید با بخش رزرواسیون هتل به شماره 48884 051 تماس حاصل فرمایید. انتخاب نوع اتاق در هتل 5 ستاره مشهد بسیار متنوع است. مهمانان می‌توانند اتاق دلخواه خود را با توجه به یکی از اتاق‌های استاندارد، ویژه توان‌یابان و سوئیت انتخاب نمایند.

ویژگی‌های اتاق‌های هتل قصرالضیافه مشهد

سوئیت‌های هتل قصرالضیافه مشهد

همه‌ی امکانات رفاهی برای اقامتی خوش و به‌یادماندنی در سوئیت‌های هتل بین‌المللی 5 ستاره قصرالضیافه مشهد وجود دارند. سوئیت‌های این هتل 4 تا 6 نفره هستند که امکان اضافه‌شدن 2 نفر دیگر نیز وجود دارد. برخورداری از چیدمانی مدرن همراه با تجهیزاتی ویژه، اقامتی شایسته و بی‌بدیل را برایتان رقم خواهد زد.

سوئیت‌های هتل قصرالضیافه مشهد، دوخوابه هستند که در فضایی 90 تا 360 متری تجهیز شده‌اند. تجهیزاتی نظیر یک تخت دبل بزرگ، دو تخت تک نفره، مبلمان و میز غذاخوری، فرش‌های دست بافت، میز کار و …

سوئیت‌های قصرالضیافه برای محبان آن حضرت پنجره‌ای رو به بهشت است که خلوصی از احساس و توسل را با خود به همراه دارد. با یک تماس می‌توانید اقامتی شیرین را در جوار امام هشتم مهربانی‌ها تجربه کنید.

تمامی سوئیت‌های هتل 5 ستاره مشهد دارای مینی‌بار، سرویس چای و قهوه و ملزومات رایگان هستند که به صورت روزانه شارژ می‌شوند.

اتاق توان‌یابان هتل قصرالضیافه مشهد (Accessible Room)

یکی از امتیازهای هتل قصرالضیافه مشهد، تعبیه اتاق‌هایی ویژه‌ی توان‌یابان است تا امکان راحتی و آسایش برابر در طول اقامت خود در هتل را داشته باشند. تجهیزات تعبیه شده در این اتاق‌ها برابر با دیگر اتاق‌های هتل بین‌المللی است. با این تفاوت که در اتاق توان‌یابان تدابیری همچون استفاده از دستگیره‌های کمکی در سرویس بهداشتی و اتاق فراهم آمده که اقامت را برای این افراد بیش‌ازپیش تسهیل می‌کند.

فضای اتاق‌های توان‌یابان دارای 45 متر مربع مساحت و یک تخت دو نفره بزرگ‌، مبلمان، میز کار و … است به همراه چشم‌اندازی دل‌انگیز از حرم مطهر امام هشتم.

تمامی اتاق‌های هتل 5 ستاره مشهد دارای مینی‌بار، سرویس چای و قهوه و ملزومات رایگان هستند که به صورت روزانه شارژ می‌شوند.

اتاق‌های Twin و Double هتل قصرالضیافه مشهد

اتاق‌های Twin و Double هتل قصرالضیافه مشهد

اتاق‌های توئین دبل هتل 5 ستاره مشهد مقدس به سه دسته‌ی اتاق‌های سلام، اشراق و معمولی تقسیم می‌شوند. هر یک از این اتاق‌ها ویژگی‌های خود را دارند. از جمله‌ امکانات اتاق‌های توئین و دبل می‌توان به دو تخت تک نفره یا دو نفره، چیدمان کلاسیک همراه با فضای 42 متری، مبلمان به همراه میز غذاخوری، کمد و … اشاره کرد تا اقامتی آسوده و امن را تجربه کنید.

ویژگی ممتاز اتاق‌های سلام و اشراق، به زیبایی و سادگی کنارزدن پرده است. پنجره‌ای که با عرض ارادت محبان، رو به سراج الله باز می‌شود.

تمامی اتاق‌های هتل 5 ستاره مشهد دارای مینی‌بار، سرویس چای و قهوه و ملزومات رایگان هستند که به صورت روزانه شارژ می‌شوند.

برای مشاهده تمامی اتاق‌های هتل بین‌المللی 5 ستاره قصرالضیافه مشهد، روی لینک کلیک کنید. 

موقعیت مکانی هتل قصرالضیافه قدس رکسان

موقعیت مکانی هتل قصرالضیافه قدس رکسان

هتل قصرالضیافه قدس رکسان از جمله هتل‌های 5 ستاره نوسازی است که در سال 1401 به بهره‌برداری رسید. این هتل 11 طبقه‌ای، 225 اتاق دارد. نزدیک‌ترین هتل مشهد به حرم مطهر، هتل قصرالضیافه است.

این هتل از نظر موقعیتی دارای نزدیک‌ترین دسترسی‌هاست. برای مثال، هتل قصرالضیافه با بازار رضا، مرکز خرید آسمان و آرمان کم‌ترین فاصله را دارد. همین خصیصه درباره بناهای تاریخی مشهد مانند خانه تاریخی داروغه، حمام مهدی‌قلی بیک و خانه توکلی نیز صادق است.

هتل قصرالضیافه قدس رکسان با برخورداری از 424 واحد پارکینگ، مشکل ترافیک را برای مهمانان و زوار حل کرده است.  

برای رزرو و اطلاع از قیمت‌های هر یک از اتاق‌ها با همکاران ما در رزرواسیون هتل قصرالضیافه با شماره 48884-051 تماس حاصل فرمایید. در نزدیک‌ترین هتل به حرم مطهر امام رضا (ع)، همه‌ی امکانات و خدمات اقامتی و رفاهی برای خلق بهترین تجربه‌ی اقامت برای شما مهمانان عزیز فراهم شده است.

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *